Comers onlinebokning

Aldrig tidigare har så många bokat sin vistelse online som idag. Comers bokningssystem effektiviserar gästens resa från bokning till utcheckning.

Planera och boka online

Sök och boka boende i 3 enkla steg. Låt gästen boka via lista eller välja favoritplatsen via karta. Tillvalen är förvalda eller väljs per person. Gästen loggar in på sin kundprofil, betala och får bekräftelse och eventuella biljetter i mobilen.

Paketbokning ger mervärde för kund och anläggning

Skapa unika erbjudanden och paketera boendet med aktiviteter. Många av våra anläggningar erbjuder biljetter direkt online vid bokningstillfället för smidig inpassering på ankomstdagen.

Logga in på bokning och betala

Flexibelt när det gäller betalning online. Gästen kan välja mellan att betala med kreditkort, betalkort, bankgiro, Swish eller att välja delbetalning. Varje gäst får även valet att betala med faktura. En bekräftelse med villkor för bokningen skickas direkt efter att bokningen är gjord helt automatiskt.

Avbokning online

Inom en viss tidsgräns kan gästen på egen hand avboka sin vistelse online.

Ankomstdagen närmar sig

Bra information kommer vid rätt tillfälle. NI bestämmer när gästen ska få mail eller sms. Ett bra sätt att hjälpa gästen till rätta inför vistelsen eller påminna om betalning för att underlätta vid incheckning.

Express check-in

Snabbt incheckade gäster är nöjda gäster. Se till att korta köer till din reception genom att kunden har bokat, betalt och checkat in sin bokning i förväg. Via länk till campingkartan i mobilen så hittar gästen sin plats enkelt.

Förläng vistelse

Påminn gästen att det finns möjlighet att förlänga sin vistelse. Med ett enkelt meddelande innan utcheckning så kan gästen själv förlänga sin bokning och stanna ytterligare dagar, om platsen är ledig.

Express check-out

För snabb avresa kan gästen checka ut om allt är betalt och klart. Om kvarstående belopp finns att betala görs det enkelt online. Därefter är det bara att för gästen att boka in sin nästa semester.

Efter besöket

Direkt efter utcheckning eller senare därpå får gästen ett meddelande som tackar för besöket. Ni kan välja att bifoga kundenkät och kanske även en rabattkod inför nästa bokning till och med?