Comers Stugförmedling

Comers Stugförmedling är den webbaserade lösningen för er som letar efter ett system som kan hantera alla produkter ni som stugförmedlare kan tänkas behöva. Antingen låter ni systemet optimera er beläggning eller så bokar ni själva passande stuga via Bokningsöversikten som är systemets hjärna.

Stugägaren

För er som stugägare är det viktigt att veta att ni kan lita på att vi gör allt för att göra driften av er anläggning så effektiv som möjligt. Till vår hjälp har vi tagit den bästa tekniken och lång erfarenhet av bokningssystem och campingbranschen för att ge er fördelar.

Lätt att lära

Då stuganläggningar oftast är säsongsbetonat så innebär det ofta att stor del av personalen endast arbetar en viss del av säsongen. Vi har tänkt på detta och utvecklat Comers till ett system som ska vara enkelt att lära. Erfaren personal kan snabbt lära ut de viktigaste funktionerna till säsongspersonalen. Vid behov kan vi på Comers köra en snabb utbildning på plats eller via Internet.

Styr hela anläggningen med Comers

Med Comers har ni möjlighet att koppla samman bokningssystemet med de styrsystem som är lämpligast för er anläggning. Vi ordnar integrationer och ser till att allting fungerar innan ni kör igång. Att koppla samman funktioner för automatisk incheckning, behörighetssystem, och kortautomater är för oss en naturlig del av tillvaron.

Enkelt för gästen

Om det är enkelt för er att använda Comers så är det nästan ännu enklare för gästen. Idag är gäster vana att boka sina resor och biljetter via Internet. Nu är det lika enkelt att boka sin stugsemester och själv hantera sin bokning. Direkt efter kunden bokat och betalat skickar Comers en bekräftelse till angiven mailadress. Vid ankomst finns det möjlighet att checka-in automatiskt om bokningen är betald. Efter incheckningen kan gästen lätt navigera med mobilappen till anläggningen och till den stuga som är bokad.

Fördelar stugor och platser automatiskt

Comers är ett intelligent system som hjälper er att placera gästerna på rätt plats direkt vid bokning. Antingen kan kunden själv välja via kartbokningen på hemsidan eller så väljer systemet att placera gästen rätt så att din anläggning utnyttjas på bästa sättet. Naturligtvis kan ni själva styra och ändra fördelningen.

Onlinebokning till sista plats

Enkelt för gästen och enkelt för verksamheten innebär att bokningar online kan göras till sista plats och ända fram till ankomst. Att välja sin favoritstuga via karta är enkelt och ett sätt att få nöjda gäster samtidigt som ökad omsättning.

Städlista

Håll reda på när stugorna är klara för incheckning direkt efter utförd städningen. Genom att lokalvårdarna använder städappen får ni en live-rapportering som är kopplad till bokningssystemet.
I appen visas även eventuella noteringar om exempelvis extrasäng, sängkläder eller sen incheckning.

Vaktmästarlista

Ibland händer det att någonting går sönder i en stuga så att vaktmästare behöver rycka ut. Genom att använda vaktmästarlistan kan ärenden rapporteras direkt till deras mobil. Enkelt för receptionspersonalen genom att använda förinställda meddelanden och smidigt för vaktmästaren som får all information samlad. När ärendet är utfört rapporteras det återigen i listan.

Måltidslista

Inkludera frukost i boendet eller ange middag som tillval till stugan, det är helt upp till er. Genom att använda måltidslistan har ni koll på alla inbokade måltider så att ni kan planera med personal. I listan anges även om eventuell allergi eller specialkost ska tas med i beräkning.